» » Samsung Z Görüntülendi


Samsung Z Görüntülendi

Geçtiğimiz günlerde ortaya çıkan ve Tizen işletim sisteminin en son versiyonuyla çalışan Samsung Z hakkında bugün bir inceleme videosu geldi.

Bildiğiniz üzere akıllı telefonlar üzerinde Tizen işletim sistemine sahip herhangi bir cihaz şu an için piyasada yok, ancak bu cihaz ile piyasaya bir yeni işletim sistemi daha eklenmiş olacak.
Telefonun genel özelliklerine baktığımız zaman gayet güzel ancak işletim sisteminden ötürü tercih sebebi olmaması tahmin ediliyor.

Bakalım Samsung Z Tizen işletim sistemli telefonu ne kadar satacak, eğer cihaz gerçekten kullanışlı olursa tercih sebebi olabilir.

Dilerseniz sizleri daha fazla bekletmeden gelen incelemeleri paylaşalım.


#

About Unknown

Zaman PC çeşitli internet sitelerinden derlenerek hazırlanmıştır.Farklı kategorilerden oluşturulmuştur ve sizlere sunulmuştur
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt
İzinsiz paylaşım yapmak kesinlikle yasaktır!