» » » İnternet hızı düşüklüğüne kesin çözüm!

İnternet hızı düşüklüğüne kesin çözüm!
İnternet hızınız çok mu düşük? İnternet servis sağlayıcınızı defalarca arayıp arıza kaydı oluşturduysanız ve hiç bir sonuca ulaşamadıysanız bu makalemiz tam size göre.

Bende düşük internet kurbanlarındandım ve bu sorunu sadece 10 dakikada çözdüm nasıl mı yaptım?ben ttnet kullanıcısıyım müşteri hizmetlerimi aradım ve hattımın kaç mbiti desteklediğini öğrendim ve internet hızımı yükseltmedim düşürdüm!

Örneğin 8 mbit internet kullanıyorsunuz ancak 100 kbs yi zar zor görüyorsunuz.Bu demektir ki hattınız kötü bunu çözmenin yolu ise müşteri hizmetlerini arayıp hattınız kaç mbiti desteklediğini öğrenmek ve o hıza limitlemek.Ben 8mbit kullanıyordum ve 100 kbsyi anca görüyordum hattım 4 mbiti destekliyormuş ona limitledim işte işin bu kısmı kimseye mantıklı gelmiyor.8 mbit daha hızlı diyorsunuzdur eminim.Ancak 8 mbit de 100 kbs gören biri (ben) 4 mbitte 400 kbsyi görüyor anlayacağınız öyle programlarla falan olmaz ben kurtuldum sizde kurtulun...

#

About Unknown

Zaman PC çeşitli internet sitelerinden derlenerek hazırlanmıştır.Farklı kategorilerden oluşturulmuştur ve sizlere sunulmuştur
«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
Önceki Kayıt
İzinsiz paylaşım yapmak kesinlikle yasaktır!