» » » Ekran Kartı İnceleme Amd R7 240

Ekran Kartı İnceleme Amd R7 240


Bugün sizlerle birlikte bir ekran kartı inceleyeceğiz ve bu ekran kartı şahsen benim kullandığım ekran kartıdır :)


Ekran kartımızın özellikleriyle başlayalım incelemeye :)

Çekirdek hızı:730 MHZ

RAM kapasitesi:2 GB

Bellek Hızı:1800 MHZ

Ekran Kartı Markası:AMD

Ekran katımızın bellek türü:GDDR3 bellek arayüzü ise 128 bit

Bağlantı özellikleri ise;

Ekran katımızda  DVI bulunmakta 

HDMI BULUNMAKTA

VGA'da bulunmaktadır :)

ekran kartının fanı küçük ama yanma riski yok 

toza karşı daha korumalı ancak ben daha iyi perfonmans için 4-5 haftada 1 içinin temizlenmesini tavsiye ediyorum (Bilgisayarı fazla açık bırakıyorsanız)

tabi böyle küçük bir fanı olan ekran kartının soğutma sistemi de güçlü olmalıdır tabii ki soğutma sistemimizde gayet güçlü :)

Ekran kartını aldığımda kutusunu açtım ve içinden kurulum cd'si çıktı kurduktan sonra cpu ayarlarını gösteren bir ekran çıktı yani bilgisayarınızdan cpu ayarlarını görebilirsiniz :)

Ekran kartımızın fanı gibi kendisi de küçük fakat perfonmansı gayet büyük :)

Eğer internetten  "Amd r7 240 oyun perfonmansı" şeklinde aratırsanız oyunlarda hangi kalite hangi perfonmansı alacağını göreceksiniz

Eğer internetten satın almak istiyorsanız şu adresten alabilirsiniz :)

ADRESE GİTMEK İÇİN TIKLA


Ama yok internette güvenmem diyorsanız bilgisayarınızın teknik servisine bırakarak ekran kartınızı söyleyin onlar taksın toparlasın şahsen ben böyle yaptım :)

Ekran kartının kutusunu bulamadım malesef ama eğer bulursam ekleyeceğim bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Ben sizin için gta 4 amd r7 240 oynayışını ekledim yabancı bir Youtube kanalı çekmiş iyi seyirler :)


#

About Unknown

Zaman PC çeşitli internet sitelerinden derlenerek hazırlanmıştır.Farklı kategorilerden oluşturulmuştur ve sizlere sunulmuştur
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt
İzinsiz paylaşım yapmak kesinlikle yasaktır!